wtorek, 17 października 2017

#176 Zdobyć Rosie. Początek gry - Kirsty Moseley ~Każdy z nas musi zmierzyć się z bagażem złych wspomnień...~


Każdy z nas przeżył w swoim życiu wiele zawirowań. Kłamstwa nas niszczą, intrygi wzmagają stan gotowości, porażki niekiedy dołują, ale gdy w grę wchodzi zdrada ukochanej osoby, wszystko się zmienia. Na samym początku nie możemy w to uwierzyć, choć dochodzą nas pewne sygnały, iż coś jest nie tak w naszym związku, nie mamy odwagi tego sprawdzić. Większość ludzi woli być nieświadomym tego, co dzieje się wokół nas. Następuje faza zaprzeczenia - sądzimy, że to głupia zazdrość. Nie chcemy spojrzeć prawdziwe w oczy, ale ona i tak znajdzie drogę, aby stanąć nam na drodze i uświadomić, że ktoś nam bliski, nie jest w stosunku do nas uczciwy. Kiedy zostajemy zdradzeni, boimy się znów zaufać. Odczuwamy strach przed tym, co może się zdarzyć. Wolimy nie mieszać uczuć w nową relację. Otulamy się ochronnym pancerzem, który ma ochronić przed bólem. Boimy się zaryzykować i skoczyć wprost w przepaść, gdzie być może nikt nas nie złapie. Czy po zdradzie ukochanej osoby można się jeszcze zakochać? Czy kiedy w naszym życiu pojawi się ktoś nowy, damy mu szansę? Miłość nie jest prostym uczuciem - wywołuje prawdziwy huragan w naszym sercu, sprawia, że czujemy się zarówno skołowani, jak i bezgranicznie szczęśliwi. Nie bójmy się zaryzykować, ponieważ kiedyś możemy tego żałować. Kochajmy i pozwalajmy się kochać. Nie zamykajmy się we własnym królestwie - dopuścimy do niego to jedną, wyjątkową osobę, która stanie u naszego boku i pozostanie już tam na zawsze. Kirsty Moseley to autorka, o której ostatnio zrobiło się głośno. Czytelniczki na całym świecie mówią, że jej powieści to niezachwiana gama odczuć, pełna namiętności przygoda, której nie chce się kończyć. Od dawna chciałam wyrobić własną opinię na temat tej pisarki, ale jakoś nigdy nie miałam okazji, aż w moje ręce trafiła najnowsza powieść pani Moseley pt. ,,Zdobyć Rosie. Początek gry". Czy mnie zachwyciła? A może okazała się nijaka? Jeśli chcecie dowiedzieć się o moich odczuciach, co do historii Nate'a i Rosie to zapraszam was do zapoznania się z całą recenzją!

,,Delikatnie przysunęłem wargi do jej ust, dając szansę odsunięcia się. Ale ona tego nie zrobiła, oplotła natomiast moją szyję ramionami i oddała pocałunek. Jedna z moich rąk odnalazła jej talię i docisnęła ją do mnie, podczas gdy druga ujęła ją za policzek. Kiedy osunęła głowę i spojrzała na mnie zmysłowymi oczami, pogładziłem kciukiem jej dolną wargę."

Poznaj losy najlepszego przyjaciela bohaterów powieści „Nic do stracenia”.
Nate Peters, niepoprawny podrywacz i łamacz serc, lubi swoje życie pełne przelotnych romansów. Patrząc jednak na szczęśliwe małżeństwo Anny i Ashtona, coraz częściej zastanawia się, jak by to było, gdyby miał dziewczynę na stałe. Uznaje, że jeszcze do tego nie dorósł. Aż do czasu, kiedy poznaje Rosie. To zdecydowanie kobieta na całe życie, nie na krótki romans. Absolutnie wyjątkowa i niestety całym sercem oddana komuś innemu. Rosie nie jest zainteresowana znajomością z Nate’em, co tylko mobilizuje go do działania.

,,- Pomóc ci? - zaoferowałem się, sięgając do tacy. 
Uśmiechnęła się i pokręciła głową. Prowokująco uderzyła mnie po dłoni. 
- Jeśli myślisz, że pozwolę ci się zbliżyć do mojego drinka, to się grubo mylisz - zażartowała. Puściła do mnie oko i odeszła, nie dodając nic więcej. Roześmiałem się i patrzyłem za nią. Nie obejrzała się na mnie nawet przez ramię."

Nate' owi Peters'owi żadna się nie oprze. Bezwstydny podrywacz nie ośmieli się odmówić żadnej kobiecie. Wie, że dostanie wszystko, czego chce i to bez nadmiernego wysiłku. Nie obchodzą go związku - pragnie jedynie zabawy, a przelotne romanse urozmaicają mu czas. Nate uwielbia swoje dotychczasowe życie, ale wszystko się zmienia, kiedy jego najlepszy przyjaciel się żeni. Agent Peters zaczyna odczuwać potrzebę odnalezienia kogoś, kto zawsze będzie u jego boku. Nate ma dość bycia sam - pragnie czegoś więcej. Czy ten pewny siebie mężczyzna się zmieni? A może podrywacz zawsze pozostanie lekkoduchem?
Kiedy pewnego dnia Nate poznaje Rosie, jego życie wywraca się do góry nogami. Piękna, zabawna, inteligentna młoda kobieta nie pozwala mu spać po nocach. Mężczyzna pragnie poznać ją bliżej, ale Rosie nie ma zamiaru pozwolić mu się do siebie zbliżyć. Po raz pierwszy w życiu Nate nie dostaje tego, czego chce. Ktoś mu się opiera. Rosie to nie dziewczyna na jedną noc. Czy Nate'owi uda się do niej zbliżyć? Czemu Rosie boi się mu zaufać? Jakie tajemnice skrywa młoda kobieta?

,,- Potrzebujesz tego, żebym cię potrzebował. Prawda, Rosie? 
Otworzyła oczy. Wyglądała jak sarna zahipnotyzowana w ciemności światłami samochodu. Sądząc z jej wyglądu, przeraziłem ją. Josh rzeczywiście złamał jej serce i to nieraz. 
- Prawda? - powtórzyłem, patrząc jej w oczy i modliłem się o to, żeby dała mi szansę, jedną szansę. 
- Tak - powiedziała łamiącym się, zachrypniętym głosem."

,,Zdobyć Rosie. Początek gry" wprowadzi was do świata niebezpiecznych uczuć, które niekiedy niszczą, ale również uzdrawiają zranione serce. Powieść opowiada o strachu przed otworzeniem serca dla drugiego człowieka, lękach związanych z ponownym zaufaniem, zniszczeniach pojawiających się w umyśle człowieka, który choć raz został oszukany i zraniony przez ukochaną osobę, determinacji pomagającej przetrwać najgorsze okresy, a przede wszystkim o szansie na lepsze jutro. Kirsty Moseley stworzyła historię, która bawi, ale również intryguje. Pełna niepowstrzymanej namiętności, zabawna, ciekawa lektura, która umili wieczór i pozwoli przenieść się w inne miejsce oraz zostać świadkiem więzi powstającej między Nate'm a Rosie - ich obawach oraz nadziejach. Być może nie jest to powieść górnych lotów, lecz przyjemna lektura, która wciąga i sprawia, że czeka się z uśmiechem na kolejną część. ,,Zdobyć Rosie. Początek gry" to pełna ikry, przeplatających się emocji, intrygująca pozycja, na którą warto zwrócić uwagę, przechadzając się między regałami w księgarni. Jeśli potrzebujecie książki, która pozwoli wam się oderwać od wszystkiego, a zarazem nie będzie zbyt wymagająca, to sięgnijcie po najnowszą historię Kirsty Moseley wydaną w Polsce.

,,Byłem tak podekscytowany perspektywą spotkania w piątek, że prawie nie spałem w czwartkową noc. Przypominałem dziecko czekające na wizytę świętego Mikołaja. Kiedy podjechałem pod jej dom, poczułem, jak mięśnie mi się rozluźniają. Wziąłem kwiaty i płytę, które dla niej kupiłem, wysiadłem i zrobiłem kilka głębokich wdechów, żeby przestać się zachowywać jak zakochany szczeniak."

Nate to pewny siebie młody mężczyzna, któremu żadna kobieta nie może się oprzeć. Najlepszy snajper w wywiadzie, nieporównywalny kochanek, a przede wszystkim dobra osoba - czy można chcieć czegoś więcej? Nate ma w sobie to coś. Nie ulega presji, choć niekiedy działa w porywach serca, to mimo wszystko potrafi przyznać się do błędu. Nienawidzi kłamstwa - szczerość jej u niego podstawą związku (choć niezbyt często się zakochuje). Przelotne romanse na jedną noc królują w jego życiu. Nate nie chce się ustatkować, choć niekiedy zazdrości swojemu przyjacielowi relacji, którą ma ze swoją żoną. Ten seksowny, silny mężczyzna zaczyna pragnąć czegoś więcej od życia - osoby, która stanie u jego boku na zawsze. Kiedy w jego życiu pojawia się Rosie, Nate postanawia za wszelką cenę ją do siebie przekonać. Przyjaciółka Anny od dawna musi radzić sobie sama w życiu. Odpowiedzialna i lojalna młoda kobieta nie chce się angażować w żadne związki. Przeżyła za dużo, więc każdą nowo rodzącą się relacje stara się urwać, aby nie cierpieć. Inteligentna, zabawna oraz sarkastyczna kobieta nie chce ulec czarowi Nate'a - odpycha go i wykazuje całkowity brak zainteresowania jego osobą. Kiedy poznaje go bliżej, zaczyna czuć coś, co przysięgła sobie, że już nigdy nie poczuje. Czy ta dwójka ma szansę na swoje ,,żyli długo i szczęśliwie"? Jakie tajemnice skrywa Rosie? Co stanie im na przeszkodzie? Jeśli jesteście ciekawi ich historii, sięgnijcie po powieść pt. ,,Zdobyć Rosie. Początek gry"!

,,Najwyraźniej znalazłem w końcu drogę, po której miało toczyć się moje życie. To właśnie na tę dziewczynę czekałem i to jej szukałem przez wszystkie lata. Przez cały czas znajdowała się gdzieś na marginesie mojego życia i wyczekiwała jedynie chwili, kiedy ją poznam. Może to los, może przypadek, a może po prostu ślepe szczęście. Cokolwiek za tym stało, byłem wdzięczny."

,,Zdobyć Rosie. Początek gry" to powieść na kilka wieczorów, gdzie będziecie potrzebowali chwili zapomnienia i relaksu. Pełna uroku, zabawna, wciągająca - historia Nate'a i Rosie sprawi, że będziecie chcieli więcej i zapomnicie, choć na chwilę o problemach. Jeśli szukacie lekkiej, przyjemnej lektury, która rozśmieszy was do łez oraz wywoła uśmiech na twarzy, a niekiedy zadziwi, to zakończcie swoje poszukiwania - ,,Zdobyć Rosie. Początek gry" idealnie wpasuje się w wasze gusta. Polecam!

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu HarperCollins <3


Tytuł: Zdobyć Rosie. Czas próby
Autor: Kirsty Moseley
Wydawnictwo: HarperCollins
Tłumaczenie: Krzysztof Obłucki
Seria: Nic do stracenia (tom
Data wydania: 27 września 2017
ISBN: 9788327629579
Liczba stron: 320
Ocena: 5/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.