czwartek, 28 grudnia 2017

#190 Until November - Aurora Rose Reynolds ~Ci, których kochamy ranią najbardziej...~


Niekiedy nadchodzi w życiu człowieka taki okres, gdy wszystko zaczyna się psuć. Nadciągający przez wiele lat huragan, w końcu postanawia uderzyć. Zaatakuje wszystko na swojej drodze, a tym samym sprawi, że nasze serce zacznie krwawić. Kiedy spotyka nas coś złego z ręki obcej osoby, czujemy smutek i być może nienawiść. Ktoś, kto nas w ogóle nie zna, postanawia wbić nam szpile w plecy. Choć to boli, nie określa to całego naszego życia. Potrafimy się od tego oderwać. Wiemy, że zawsze mamy za plecami kogoś, kto nas obroni. Pragniemy, aby całe zło tego świata zniknęło, ale skoro to niemożliwe, to chowamy się w objęcia osoby, która jest całym naszym światem. Wiemy, że nas nie skrzywdzi. Tylko co, jeśli okaże się, że ten ktoś nie chce wcale dla nas dobrze? Wyobraźcie sobie, że pewnego dnia wracacie zmęczeni po ciężkim dniu do domu. Pragniecie się tylko położyć i przywitać się z kimś, kogo kochacie. Przekręcacie kluczyk w drzwiach. Otwieracie drzwi i słyszycie coś, co zmienia całe wasze życie. Osoby, które tak bardzo kochacie, zdradziły was i okłamały w najgorszy sposób. Czujecie, że już nic nie będzie takie, jak dawniej. Ten cios pozbawia was sił. Czy jeszcze kiedykolwiek zaufacie innej osobie?


,,Until November" to powieść, o której słyszałam od wielu miesięcy. Pochlebne recenzje, intrygujący opis, okładka zapowiadająca niesamowicie spędzony czas. Byłam przygotowana na istną bombę, która zwali mnie z nóg. Nie wyobrażacie sobie, jak bardzo szczęśliwa byłam, gdy otworzyłam kopertę, a w niej znalazłam najnowszą powieść Aurory Rose Reynolds. Niestety, przeliczyłam się. ,,Until November" nie jest złą książką - ma swoje świetne momenty, które zachwycają, ale muszę z przykrością stwierdzić, że coś poszło nie tak. Dlaczego? Przekonacie się, zapoznając z dalszą częścią recenzji!


,,Moja matka jest typem samotnika, chyba że masz coś, czego ona chce - wtedy przypnie się do ciebie niczym wysysający życie pasożyt."

Namiętność aż do utraty tchu.

Niebezpieczna i pełna intryg codzienność.

Rodzina, która rani Cię najbardziej.

Po tajemniczym wypadku November przeprowadza się z Nowego Jorku, ucieka przed despotyczną matką i tajemnicą z przeszłości. U boku ojca pragnie znaleźć bezpieczeństwo i spokój. Nie spodziewa się, że los przygotował dla niej inny scenariusz.

Rozpoczyna pracę jako księgowa w rodzinnym klubie ze striptizem. Tam poznaje niezwykle przystojnego ochroniarza Ashera. Początkowo ten pewny siebie i bezczelny mężczyzna nie robi na November dobrego wrażenia. Ona na nim wręcz przeciwnie...

Niechęć szybko ustępuje fascynacji, a później niepohamowanej namiętności. Jednak w końcu nadchodzi dzień, w którym córka Wielkiego Mike’a musi zmierzyć się z czyhającym na nią od urodzenia niebezpieczeństwem. Czy tym razem miłość Ashera wystarczy, aby ochronić ją przed przeszłością?

Zanurz się w niebezpiecznym świecie November. Zakazane romanse, niedająca o sobie zapomnieć przeszłość i bliscy, którzy ranią najbardziej. Czy już wiesz, komu zaufasz?

Pierwszy tom bestsellerowej serii Aurory Rose Reynolds Until. Bracia Mayson nie pozwolą o sobie zapomnieć!

,,- Nie wkurzaj mnie, skarbie - warknął. Zagryzłam wargę, nie chciałam się odzywać. Spojrzał na moje usta i przymrużył oczy. - Powiedz mi, że mnie kochasz - zaczęłam potrząsać głową, więc objął moją twarz dłońmi. - Powiedz mi, że mnie kochasz, żebym mógł powiedzieć ci to samo."

November ma zamiar w końcu ułożyć swoje życie. Przeprowadzka do Tennessee to dla dziewczyny ostatnia szansa. Po tajemniczym napadzie November nie potrafi czuć się bezpiecznie w wielkim mieście. Młoda kobieta pragnie odpocząć, a w tym celu przeprowadza się do domu swego ojca, z którym praktycznie nie miała kontaktu. Matka dziewczyny postanowiła wyjechać do Nowego Jorku i za wszelką cenę zerwać kontakt córki z byłym partnerem. November zawsze miała pod górkę. Nigdy nie brała za pewnik tego, co przyniesie przyszłość. Nowe miejsce, nowi ludzi, nowa praca - dziewczyna pragnie rozpocząć nowe życie.

November kilka dni po przeprowadzce zaczyna pracę jako księgowa w klubie ze striptizem, który prowadzi jej ojciec wraz z wujem. Pierwszy dzień w tym miejscu okazuje się dla niej zaskakujący. Pewien przystojny ochroniarz bierze ją za jedną z tancerek. Asher drażni ją od samego początku. Arogancki, chłodny mężczyzna to typ, którego November powinna za wszelką cenę unikać. Niestety Asher ma inne plany...

Ten mężczyzna nie odpuszcza. November musi przygotować się na cholernie trudną walkę, jeżeli zamierza utrzymać swoje serce za potężnym murem, którym je otoczyła. Kto z nich wygra? Co się stanie, gdy przeszłość młodej kobiety postanowi o sobie przypomnieć? Czy można pokochać kogoś od pierwszego wejrzenia?

,,Powiedział, że dziewczyny powinny mieć słodkie małe pieseczki, a nie coś, co wygląda, jakby mogło cię zjeść."

,,Until November" to powieść opowiadająca o sile miłości, intrygach i okrucieństwie ludzi, odwadze oraz przerażeniu. Ta historia uczy, że gdy ma się u swego boku właściwą osobę, wszystko jest możliwe, a także o ludzkich osobowościach, czyli o tym, że niektórzy nie potrafią odpuścić, choć nie mają racji a ich ciągła żądza związana z pieniędzmi rani wszystkich wokół. Aurora Rose Reynolds miała świetny pomysł na książkę - dziewczyna, która pragnie uciec oraz mężczyzna, który nie może o niej zapomnieć. Praca November w klubie ze striptizem i spotkanie tam przystojnego ochroniarza sugerowało, że ta historia będzie wręcz kipiała namiętnością. Spodziewałam się gorącego romansu, który wywoła rumieńce na moich policzkach, a dostałam zwyczajną, niczym się nie wyróżniająca, a wręcz w pewnych momentach absurdalną powieść. Gdzie autorka popełniła błąd? Mam wrażenie, że w tej książce cała akcja dzieje się zbyt szybko (relacja November i Ashera graniczy z głupotą; wszystko wydaje się zbyt odrealnione; szybko przeprowadzka bez względu na powody do obcego mężczyzny i praktycznie miłość po paru godzinach). Coś poszło tu nie tak. Choć powieść niekiedy niesamowicie mnie drażniła, to muszę przyznać z ręką na sercu, że miała swoje dobre momenty. Początek i zakończenie okazały się niesamowite. Po prostu coś się popsuło z rozwinięciem. Choć ,,Until November" mnie zawiodła, to mimo wszystko sięgnę po kolejne tomy serii, ponieważ żywię nadzieję, że autorka mnie zaskoczy. Komu mogę polecić tę powieść? Na pewno z chęcią przeczytają ją osoby pragnące zająć czymś czas. Niewymagająca skupienia, mająca orzeźwiające momenty historia, która może umilić dzień. Jeżeli pragniecie czegoś więcej, to nie jestem pewna, czy ta historia was zaspokoi, ale jak to mówią: zawsze warto spróbować. Może dla was okaże się prawdziwą perełką wśród literatury. Mnie niestety nie zachwyciła, ale mam nadzieję, że kolejne tomy tej serii poprawią moje zdanie.

,,Jesteś moim życiem i będziesz nosiła życie, które razem stworzymy."

,,Until November" to powieść na jeden raz. Pełna sprzeczności i absurdu historia, która powodowała, że nieraz miałam ochotę rzucić nią o ścianę. Aurora Rose Reynolds ma wielki potencjał, ponieważ po jej stylu pisania poznaję, że naprawdę robi to, co kocha i ma do tego talent. Tutaj po prostu coś się popsuło. Drażniła mnie relacja November i Ashera, a raczej jej szybkość. Wielka miłość po paru godzinach? Proszę, czy ktokolwiek w to uwierzy. ,,Until November" ma również swoje plusy, choć zdecydowanie to, co bezsensowne przeważa nad nimi. Nie jestem zachwycona tą powieścią, ale być może was pozytywnie zaskoczy. Kto wie, może właśnie ona skradnie wasze serce? Spróbujcie, wyróbcie własne zdanie!

Za możliwość przeczytania dziękuję Grupie Wydawniczej Helion <3


Tytuł: Until November
Autor: Aurora Rose Reynolds
Wydawnictwo: Editio
Cykl: Until (tom 1)
Data wydania: 6 października 2017
ISBN: 9788328330146
Liczba stron: 210
Ocena: 3/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.