poniedziałek, 6 sierpnia 2018

#234 Piekielna miłość - K. N. Haner ~Utrata nadziei to prosta droga do grobu...~


Czasami mamy ochotę się poddać. Ciągła walka z przeciwnościami losu okraszona wielkim cierpieniem i druzgocącymi serce łzami daje się tak bardzo we znaki, że pragniemy odpuścić. Zapomnieć. Przestać istnieć. Wydaje nam się, że tylko śmierć może przynieść ukojenie naszym zranionym duszom. Pragniemy tego spokoju za wszelką cenę. Wszyscy i wszystko odchodzi w zapomnienie, a my skupiamy się na jednym, jedynym celu - końcu. Chcemy powstrzymać łzy. Zatrzymać bicie serca. Nie patrzeć na tych, którzy nas zranili. Nie rozglądać się za tymi, za którymi tak bardzo tęsknimy. Mamy dość... Życia. Wywołuje ono w nas wielki, przerażający strach. Obezwładnia nas i niszczy. Powoli, dzień po dniu, oddajemy się w objęcia śmierci. Pozwalamy jej odebrać to, czego tak bardzo się boimy. Dlaczego? Czemu nie potrafimy zmierzyć się ze strachem? Z jakiej racji nie podnosimy się po upadkach? Dlaczego nie walczymy? Boimy się - szepczemy w ciemności. Dość. Koniec z ukrywaniem się. Wyjdźmy w końcu na zewnątrz i podejmijmy walkę o życie. Pokochajmy je ze wszystkimi ranami. Pozwólmy, aby nas poprowadziło. Odnajdźmy nadzieję. Pamiętajcie: nigdy nie mówcie, że coś jest niemożliwe do zrealizowania! Pokochajcie samych siebie.

K. N. Haner to najbardziej kontrowersyjna postać w świecie polskiej literatury XXI wieku. Niektórzy jej nienawidzą, inni kochają. Swoją twórczością wywołuje prawdziwe burze, których nie można powstrzymać. Zarzuca się jej nadmierny erotyzm w powieściach. Zachwyca się odwagą. Jedna osoba. Zdolna pisarka, której twórczość zawsze mnie intryguje, a zarazem druzgocze serce. Tyle kontrowersji. Zapraszam Was dziś do zapoznania się z recenzją drugiego tomu serii mafijnej opowiadającej o zakazanym uczuciu łączącym Nicole i Marcusa - dziewczynę pragnącą śmierci z gangsterem przynoszącym kres życia. ,,Piekielna miłość" to jeszcze większa dawka nieokiełznanych emocji oraz jeszcze więcej brutalności i namiętności. K. N. Haner po raz kolejny zaprosiła mnie do swego mrocznego, okrutnego świata, gdzie wszystko jest możliwe, a zło, póki co wygrywa bitwę z dobrem. Co takiego wydarzyło się w tej powieści, że złamało moje serce? Dowiecie się tego, zapoznając z dalszą częścią recenzji!

,, - Wybacz mi Nicole. - Słyszę głos Marcusa, ale już zamknęłam oczy. Chciałabym wybaczyć mu wszystko, co złe. Zapomnieć i zacząć od nowa, ale chyba nie potrafię zrobić tego po raz kolejny. Marcus podarował mi nowe życie, ale także odebrał mi nadzieję i wiarę w to, że mogę być szczęśliwa i bezpieczna. Tego się nie wybacza, bo najgorsze jest rozpalić w kimś nadzieję, a potem brutalnie ją mu odebrać."

Zakończenie bestsellerowej serii Królowej dramatów!

Nicole

Czasami jedna chwila już na zawsze odmienia nasze życie. Kto powiedział jednak, że powinniśmy poddawać się temu, co przyniósł nam los? Dlaczego nie możemy się zbuntować, powiedzieć dość i zrobić wszystko po swojemu? Może dlatego, że nie mamy na to sił?

Wydarzenia ostatnich tygodni sprawiły, że nie poznaję samej siebie. W lustrze widzę zupełnie obcą kobietę. Jedynie czego pragnę, to zapomnieć o tym, co mnie spotkało. Niestety każdy dzień przypomina mi, że tak naprawdę nic nie znaczę. Nie mam nic. Nie mam serca. Duszy. Przyszłości. Teraz jestem przecież po prostu zwykłą dziwką.

Marcus

Dojdę do samych bram piekieł, by ją odnaleźć, i wyrwę ją ze szponów tego, który chce nas zniszczyć. Poświęcę wszystko, co mam. Oddam duszę, która znowu żyje właśnie dzięki niej.

Zmieniłem się. Kiedyś wszystko, co robiłem, robiłem ze złości i poczucia niesprawiedliwości. Żyłem nienawiścią, pragnąłem zemsty na tych, którzy tak naprawdę nie powinni mnie obchodzić. Dobiłem do dna, a wtedy poznałem Nicole i to ona sprawiła, że zacząłem piąć się w kierunku światła. Teraz robię wszystko z miłości do tej jedynej. Nicole to moja miłość. Piekielna miłość.

,,- Ona jest moja - odpowiadam dosadnie, ale Diego patrzy na mnie żałośnie.
- Nicole nie należy do żadnego z nas, Marcus. A wiesz czemu?
- Oświeć mnie - burczę.
- Bo żaden z nas na nią nie zasługuje. Powinniśmy zrobić wszystko, by chociaż ona wyrwała się z tego mafijnego gówna i zagwarantować jej normalne życie. My możemy mścić się na sobie, zabijać, wyrządzać krzywdę, ale ją powinniśmy przed tym wszystkim chronić."

,,Piekielna miłość" zabierze was w niebezpieczną, dramatyczną oraz niesamowicie namiętną podróż przez najgorsze miejsca świata, gdzie bezprawie i okrucieństwo grają pierwsze skrzypce, a miłość i dobroć spychane są na dalszy plan. Wciągająca od pierwszej strony kontynuacja przygód Nicole i Marcusa - kobiety pragnącej śmierci i brutalnego gangstera, których połączyło jedno zdarzenie - morderstwo, którego kobieta była świadkiem, a jego wykonawcą był ten bezwzględny mężczyzna - i sprawiło, że w ich martwych sercach odrodziła się nadzieja. K. N. Haner bez wątpienia należy do najbardziej kontrowersyjnych polskich autorek ostatnich lat. Jej twórczość wywołuje śmiech, łzy oraz gniew. Jedni ją kochają, inni nienawidzą. Jedno jest pewne - powieści przez nią stworzone oscylują wokół dark romance, gatunku równie seksownego co bestialskiego. ,,Piekielna miłość" to powieść, która wywołuje wiele emocji w czytelniku. Nieraz sprawia, że ma się ochotę rzucić nią o ścianę, ponieważ historia, która się w niej rozgrywa, pełna jest tak bardzo przejmujących, brutalnych i niekiedy niezwykle naiwnych momentów, że nie wiadomo co zrobić z własnymi odczuciami.

,,Bo nawet w człowieku, którego serce skute jest lodem, można rozniecić ogień, który zacznie go topić. W każdym z nas jest cząstka dobroci i nawet jeśli nie potrafimy jej dostrzec, to nie powinniśmy nikogo skreślać. Potrzebny jest odpowiedni moment, impuls i wszystko może nagle się zmienić."

,,Piekielna miłość" to kontynuacja niesamowitego, seksownego i mrocznego ,,Zakazanego układu", który skradł serca wielu czytelnikom. Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji się z nim zapoznać, a jesteście wielkimi fanami zawiłych, niezwykle namiętnych oraz niegrzecznych powieści, które niszczą wasze dusze i wprowadzają je w najgłębszy mrok pełen erotycznych doznań, to historia Nicole i Marcusa - osób z dwóch różnych światów, które połączyło najczystsze z uczuć, nie zwlekajcie długo, ponieważ ta powieść rozbije was na maleńkie kawałeczki. Natomiast jej kontynuacja okaże się jeszcze bardziej wyzywająca, jeszcze bardziej seksowna i jeszcze bardziej dramatyczna. Polecam!

Tytuł: Piekielna miłość
Autor: K. N. Haner
Wydawnictwo: Helion
Cykl: Seria Mafijna (tom 2)
Data wydania: 23 maja 2018
ISBN: 9788328338395
Liczba stron: 384
Ocena: 5+/6

Za możliwość przeczytania dziękuję wydawnictwu Helion <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.