środa, 9 listopada 2016

#94 Podniebny lot - R. K. Lilley ~Daj się ponieść namiętności...~

Daj się ponieść namiętności! Nie bój się! Zaryzykuj! Skacz! Często odczuwamy strach przed nadmierną bliskością. Nie mam tu na myśli aspektu erotycznego, ale raczej zaufania, którym tak rzadko obdarzamy innych ludzi. Boimy się otworzyć swoje serce i pozwolić zajrzeć w głąb swojej duszy komuś innemu. Przeraża nas myśl, że ktoś dowie się o nas rzeczy, które przerażają lub zawstydzają. Przeszłość nas piętnuje, a momenty, które nam się zdarzyły lub które my sprawiliśmy komuś innemu, śnią się po nocach i sprawiają, że zastawiamy się murem, którego nikt nie może zburzyć. Nawet kiedy już pojawia się taka osoba w naszym życiu, to i tak strach nie pozwala nam na ukazanie jej swojej duszy. A może warto się otworzyć i wyznać swoje sekrety. Nie mówię, że od razu. Może to trwać wiele lat, ale kiedy już jesteśmy pewni uczuć tej osoby i wiemy, że nigdy nas nie skrzywdzi, powinniśmy zaryzykować i skoczyć w dół, by potem wznieść się ponad chmury. Może kiedyś nadejdzie ten czas, kiedy zaryzykujemy i choć strach przed odrzuceniem będzie ogromny, to okażemy się od niego silniejsi i nie będziemy się bali wykonać skoku... Kochani dzisiejszą recenzją trudno mi napisać, ponieważ nadal kotłuje się we mnie wiele emocji związanych z zakończeniem książki. Nie byłam przygotowana na taki rollercoaster uczuć. R. K. Lilley zafundowała mi niebezpieczną przejażdżkę, która była niczym huragan niszczący wszystko na swojej drodze. ,,Podniebny lot" to mocna, seksowna, poruszająca powieść, która przyprawia o palpitację serca i zabiera czytelnika do świata pełnego erotyzmu, pożądania oraz pierwotnych instynktów. Zapraszam!

,,Przez chwilę siedziałam w pełnym zdumienia milczeniu, nie potrafiąc ani wyrazić zgody, ani zaprotestować. Naprawdę tego pragnęłam, mimo że wcześniej nigdy czegoś takiego nie rozważałam. Wiedziałam, że nic takiego nigdy by się nie zdarzyło, gdyby nie to, że pewien miliarder nagle zaczął się obsesyjnie interesować każdym aspektem mojego życia."

Bianca jest wysoką, szczupłą pięknością o jasnozłotych włosach, stewardessą w pierwszej klasie luksusowych linii lotniczych. Jest pewna siebie, wyniosła i chłodna, profesjonalna w każdym calu, nie pozwala nikomu na najmniejszą poufałość. Nawet jeśli ma do czynienia z ludźmi z pierwszych stron gazet, pozostaje uprzejma i niewzruszona — niczym piękny posąg.

Tylko jeden mężczyzna przyprawia ją o bicie serca, niepokój i drżenie głosu. Sprawia, że traci panowanie nad sobą, nie umie pozbierać myśli, a w kolanach odczuwa zdradliwą miękkość. James Cavendish. Najprzystojniejszy mężczyzna, jakiego widziała. Najpiękniejsze, turkusowe oczy, w jakie się wpatrywała. Miliarder o zniewalającym głosie i cudownie umięśnionym ciele. Bez wysiłku zyskuje nad Bianką władzę nieograniczoną, uwodząc ją niewypowiedzianą obietnicą dominacji, rozkoszy i bólu, uwalniając najbardziej podstawowe instynkty.

Pan Cavendish. Pan Uparty. Pan Perwersyjny. Pan Czarodziej. Pan Dominujący. Pan Zaborczy. Pan Czuły Kochanek. Pan Cavendish...

Tę historię przeżyjesz głęboko. Doświadczysz niezwykłych emocji, świdrującego strachu, tęsknoty i słodyczy uległości. Zatracisz się bez reszty w tej fascynującej opowieści o instynkcie, dotyku, pożądaniu i rozkoszy.
Pan Cavendish. Nie oprzesz się tym turkusowym oczom...

,,Położyłam swoją dłoń na dłoni Jamesa, po czym powędrowałam w górę, unikając miejsca na jego nadgarstku, które przecinały cienkie blizny. "

Bianca jest stewardessą pracującą w luksusowych liniach lotniczych. Piękna, seksowna na co dzień przyjmuje maskę, by odstraszyć nachalnych klientów. Nienawidzi okazywać uczuć, a związki nie są dla niej. Wraz ze Stephenem — jej najlepszym przyjacielem, a zarazem jedyną prawdziwą rodziną obsługują pierwszą klasę, a co za tym idzie najważniejszych klientów. Kiedy na jej drodze staje przystojny, olśniewający i cholernie pewny siebie James, Bianca, choć broni się jak może, nie może mu się oprzeć. Pan Cavendish wzbudza w niej ukryte pragnienia. Swoimi dłońmi potrafi oderwać ją od nieprzyjemnych wspomnieć, a szczypta brutalności wciąga do świata, z którego nie tak łatwo odejść. Bianca nie może przestać myśleć o tych pięknych, turkusowych oczach. Zniewalający zmysły mężczyzna oraz pewna siebie, wrażliwa kobieta rozpoczynają niebezpieczną grę, która może ich zniszczyć. Szczególnie kiedy przeszłość Jamesa, jak i Bianci daje o sobie znać. Wejdź do świata, który aż kipi erotyzmem i sprawia, że miękną kolana. Poznaj historię, która zniewala...

,,Zaczął mnie łaskotać. Próbowałam się wyrwać, chichocząc w niepohamowany sposób. 
-Powiedz — nalegał ze śmiechem. - Przyznaj, że lubisz hentai, niegrzeczna dziewczynko. 
Powiedziałam to, a on pocałował mnie szybko, nie przestając się śmiać. 
-Możesz do mnie mówić ,,dziadku", jeśli cię to kręci — drażnił się ze mną. 
Roześmiałam się, ciągnąć go za włosy."

,,Podniebny lot" to pociągająca, pełna namiętności i szczypty bólu powieść, która rozpala zmysły i podnosi tętno. Wkrada się w serce i zabiera do świata, gdzie rozkosz łączy się z cierpieniem. Pełna erotyzmu, zaplątanych uczuć historia o dwójce całkowicie różnych ludzi, których na początku połączyło pragnienie, a później gorące, niezaprzeczalne uczucie. Nie potrafią się od siebie oderwać, ale równocześnie nie mogą się nie ranić. To jedna z tych opowieści, która skrywa w sobie głębokie emocje i niesie wiele refleksji dotyczących zarówno przeszłości, jak i związków. Nieziemska, Niesamowita, Niezwykła. Autorka stworzyła powieść, która może jest podobna do innych, ale zdecydowanie lepiej napisana. Przeczytałam wiele erotyków i to właśnie u R. K. Lilley znalazłam połączenie ciekawego, choć czasami dosadnego języka, ze świetnie rozbudowaną fabułą, której każdy szczegół jest niesamowicie dopracowany. Historia Bianci i Jamesa podbiła moje serce i szybko stała się jedną z ulubionych. Zakończenie kompletnie mnie zniszczyło, a cała powieść wywołała lawinę emocji, której nic nie mogło zatrzymać. Przeczytałam ją w ciągu dwóch dni. Nie mogłam się oderwać. Ta historia mnie zahipnotyzowała i wiecie co? Nie chcę się odczarować! To jedna z powieści, która porusza temat BDSM, ale również ran z przeszłości, które w dalszym życiu kształtują człowieka. Mocna, seksowna, poruszająca — zniszczyła mnie, a teraz pozostaje tylko sięgnąć po drugi tom, by zapełnić pustkę, która we mnie została po zakończeniu.

,,Oparłam się o niego, kładąc swój policzek na jego plecach, gdy pochylił się do przodu. Położyłam dłoń na jego udzie, a drugą na ramieniu, by je delikatnie rozmasować. Zamarł pod wpływem mojego dotyku, więc zaczęłam się wycofywać. James odsunął na chwilę telefon od ucha. 
-Nie — powiedział, kładąc moją dłoń z powrotem na swojej nodze."

Bianca nie miała łatwego dzieciństwa. Okrutna tajemnica z przeszłości do dziś powoduje u niej koszmary, a nienawiść do samej siebie nie chce jej opuścić. Przeżyła zbyt wiele, a agresja ze strony mężczyzn wywołuje strach. Dawno temu nałożyła na siebie maskę obojętności i chłodu. Piękna młoda kobieta nie reaguje na zaczepki mężczyzn, czego nie brak jej w obsługiwaniu pierwszej klasy samolotów w luksusowej linii lotniczej. Bianca jest profesjonalna w każdym calu, ale kiedy na jej drodze pojawia się mężczyzna o turkusowych oczach, zapomina o swoich zasadach. Odkrywa inną część siebie, a tylko James potrafi zaspokoić jej potrzeby. Utalentowana malarka, niezwykle lojalna i opiekuńcza w stosunku do swoich najbliższych odkrywa swoje nowe oblicze. James to osoba z tragiczną przeszłością, która do tej pory go przeraża. Skrzywdzony mężczyzna czuje ciągłą potrzebę kontroli, a świat BDSM mu to ułatwia. Kiedy na jego drodze staje Bianca powoli zrzuca maskę arogancji i ukazuje swoje drugie oblicze. Czuje do nie coś innego, niż do innych kobiet, które pojawiły się w jego życiu i choćby chciał czegoś więcej, to decyzję podejmuje tylko i wyłącznie Bianca, która, choć pozwala mu an kontrolę w łóżku, to w prawdziwym życiu nie pozwala, by ktokolwiek nią rządził. Stephen jest najbliższym przyjacielem młodej stewardessy, a zarazem rodziną. Znają się od dzieciństwa i jedno odda życie za drugie. Mężczyzna nienawidzi przemocy oraz jest niezwykle wrażliwy na cudzą krzywdę, a tym bardziej na cierpienie Bianci, a zarazem niezwykle silny i nie zawaha się przed niczym, by ją chronić. Powiem wam, że bohaterowie ,,Podniebnego lotu" skradli moje serce i z wielką niecierpliwością czekam, aż drugi tom wpadnie w moje ręce.

,,Nagle odwrócił się i zbliżył do mnie. Złapał mnie za warkocz i odgiął moją głowę do tyłu. Pocałował mnie w namiętny, spragniony i jednocześnie pełen złości sposób."

,,Podniebny lot" porwie was w świat, w którym rozkosz nie może istnieć bez szczypty bólu, a uczucia są zarówno wyzwoleniem, jak i całkowitym zniszczeniem. Jeśli szukacie mocnej, odważnej powieści i nie boicie się finezyjnych opisów, albo szukacie książki, która zaspokoi wasz apetyt, to sięgnijcie po powieść R. K. Lilley. Rozpali wasze zmysły, ukaże inny świat i zaczaruje. Nie dajcie się stereotypom i sięgnijcie po jedną z lepszych powieści erotycznych tego roku. Polecam!

Za możliwość przeczytania dziękuję Grupie Wydawniczej Helion <3


Tytuł: Podniebny lot
Autor: R. K. Lilley
Cykl: W przestworzach (tom 1)
Wydawnictwo: Editio
Data wydania: 6 lipca 2016
ISBN: 9788328321304
Liczba stron: 320
Ocena: 6/6

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.