czwartek, 29 grudnia 2016

KONKURS - wygraj książkę pt. ,,Dziedzic i nowe imperium"

Witajcie kochani :)
Obiecałam Wam konkurs na blogu, ale niestety przez święta nie dałam rady go przygotować. Dziś miałam chwilkę wolnego i przygotowałam dla was kreatywne zadanie. Mam nadzieję, że z chęcią weźmiecie w nim udział i powalczycie o nagrodę <recenzja>. Zapraszam!


Pytanie konkursowe: 
Wyobraź sobie, że pewnego dnia twój statek ma awarię. Musisz zagwarantować bezpieczeństwo swoim podwładnym, więc przejmujesz ster i prowadzisz swój pojazd na nieznaną wyspę. Trafiasz na obcą ziemię. Opisz, jak wygląda i co się na niej znajduje. 

Puśćcie wodze wyobraźni i stwórzcie wyspę, którą każdy chciałby odwiedzić. Może być ona mrocznym miejscem lub pełnym słodkości. Wszystko zależy od Was!

Wzór zgłoszenia:

Zgłaszam się!
E-mail: ( tylko dla chętnych; w celu poinformowania o ewentualnej wygranej)
Obserwuję jako:
Lubię fanpage jako:
Udostępniam baner:
Odpowiedź:

Regulamin konkursu:
  1. Organizatorką konkursu jest autorka bloga Zaczytana w książkach.
  2. Sponsorem nagród jestem ja, Klaudia Aleksandra Grabowska, autorka bloga Zaczytana w książkach.
  3. Nagrodą w konkursie jest książka Wojciecha Gosek ,,Dziedzic i nowe imperium".
  4. Konkurs trwa od 29 grudnia 2016 do 29 stycznia 2017. Zgłoszenia po terminie nie będą brane pod uwagę.
  5. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest udzielenie odpowiedzi na pytanie konkursowe oraz zostanie publicznym obserwatorem bloga Zaczytana w książkach.
  6. By wziąć udział w konkursie należy polubić fanpage bloga: Zaczytana w książkach.
  7. Baner konkursowy należy umieścić w wybranym przez siebie miejscu, np. na blogu, Google+ lub Facebook'u.
  8. Wygrywa jedna osoba.
  9. Zwycięzca zostanie wybrany według mojej subiektywnej opinii.
  10. Należy posiadać adres korespondencyjny na terenie Polski. Przesyłki za granicę nie będą realizowane.
  11. Wyniki konkursu zostaną opublikowane w oddzielnym poście w ciągu siedmiu dni od zakończenia konkursu.
  12. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.).
  13. Autorka bloga zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie w trakcie trwania konkursu.
  14. Wzięcie udziału w konkursie oznacza akceptację regulaminu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.