wtorek, 26 kwietnia 2016

BOOK TMI TAG

Witajcie,
zostałam nominowana przez pewną logistyczkę do ciekawego tagu. Znamy się z Pauliną parę lat i nie mogłabym nie odpowiedzieć na tą nominację. Bardzo chciałam Wam podziękować za wszystkie wyświetlenia i komentarze. Blog ma dopiero miesiąc, a mimo to ma już ponad 1000 wyświetleń. Mam nadzieję, że kolejne miesiące będą coraz lepsze. Jeszcze raz naprawdę dziękuję i zapraszam!

1. Która fikcyjna postać ma najlepszy styl?
Trudne pytanie. Sądzę, że wpasuje się tu Celaena z ,,Szklanego tronu". Zabójczyni uwielbia ubrania i przez całą serię przewija się wątek jej strojów. Mogę tu również dodać Sarę z trylogii ,,Oddechy", która zawsze wybierała ubrania dla Emmy i była bardzo elegancką dziewczyną.

2. Twoje fikcyjne zauroczenie?
Dużo tego. Na pewno Julian, Will z książek pani Clare; Styxx i Zarek - seria ,,Mroczni Łowcy". Jeśli już wspomniałam o serii ,,Oddechy" to muszę również wspomnieć o Evanie. Mogłabym tak wymieniać w nieskończoność.

3. Czy kochałeś kiedyś postać, a potem ją znienawidziłeś?
Nie sądzę, że jest taka. Zgodziłam się z Paulą w kwestii Mavena, ale nadal ma złudną nadzieję, że przejrzy na oczy ;(

4. Największa książka na twojej półce?
,,Życie w One Direction" oraz ,,Time's Legacy" Barbary Erskine.

5. Najcięższa książka na twojej półce?
Trochę tego jest: ,,Pani Noc" Clare, ,,Przebudzenie" Kinga, ,,Dwór cierni i róż" Maas, ,,Gen Atlantydzki" Riddle, ,,Nowy przywódca" Baggott, ,,Honor" Shafak.

6. Masz jakieś książkowe plakaty?
Niestety nie.

7. Masz jakąś książkową biżuterię?
Jak powyżej.

8. Książkowa para, której kibicujesz?
Magnus i Alec z ,,Darów Anioła".

9. Ulubiona seria książek?
Och, dużo tego. Na pewno ,,Kroniki Nicka", ,,Mroczni Łowcy", ,,The League", ,,Diabelskie Maszyny", ,,Akademia Dobra i Zła", ,,Szklany tron", ,,Rasa Środka Nocy" i wiele innych.

10. Ulubiony soundtrack z książki?
,,Heart by heart" Demi Lovato z ,,Miasta Kości". 

11. Jaką książkę polubiłeś tak bardzo, że chciałabyś aby była kontynuowana?
Duologia ,,Starter". Brakowało mi czegoś w zakończeniu. Mam nadzieję, że autorka napisze kontynuację.

12. Ulubiona powieść jednotomowa?
Zdecydowanie ,,Co, jeśli...". Ta książka mnie zachwyciła i sprawiła, że z niecierpliwością czekam na kolejne książki pani Donovan.

13. Od kiedy czytasz?
Od dziecka. Co prawda w podstawówce moja pasja trochę zanikła, ale za to w gimnazjum powróciła z pełną mocą. 

14. W którym domu Hogwartu jesteś?
By odpowiedzieć na to pytanie postanowiłam wykonać mały quiz i wyszło, że pasuję do... Gryffindoru <3

15. Czego szukasz w książkach?
Zależy mi, by książka była ciekawa i sprawiała, że z chęcią sięgnę po kolejną część. Lubię kiedy w powieściach pojawiają się mocne, sarkastyczne postacie oraz istoty fantastyczne.

16. Ulubiony cytat?
,,Tylko dlatego, że możesz, nie oznacza, że powinieneś". Kiedyś planuję sobie zrobić tatuaż z tym przesłaniem. 

17. Ulubiona okładka? 
,,Black Ice"

18. Akcja vs romans?
Z wielkim bólem, ponieważ lubię oba gatunki - romans!

19. Gdzie idziesz, kiedy w książce są smutne momenty?
Zostaję na miejscu, ponieważ chce jak najszybciej znaleźć jakieś pocieszenie w historii.

20. Ile czasu zajmuje ci przeczytanie jednej książki?
Różnie, niektóre książki pochłaniam natychmiastowo, a inne męczę. 

21. Ile trwa twój ,,kac książkowy"?
Wszystko zależy od książki. Jeśli bardzo mnie zasmuciła zakończeniem parę dni, ale zwykle zaczynam kolejną po paru godzinach.

22. Najmniej lubiana książka?
,,Krzyżacy" - przeczytałam tylko 3 strony i wiem, że nigdy jej całej nie przeczytam.

23. Co cię zachęca do polubienia postaci?
Sądzę, że przede wszystkim jej odczucia, a później decyzje, które podejmuje. 

24. Co cię odrzuca w postaci?
Jeżeli postać jest samolubna i stara się zniszczyć szczęście innych, raniąc ich przy tym, zdecydowanie trafia na moją czarną listę.

25. Czemu dołączyłeś do blogosfery?
Przez jakiś czas dodawałam swoje recenzje tylko do portalu granice.pl. Postanowiłam to zmienić i utworzyłam bloga z czego bardzo jestem szczęśliwa <3

26. Straszna książka?
,,Dom kości", który czytałam parę lat temu. Pamiętam, że bałam się po nim zasnąć.

27. Kiedy ostatnio płakałaś przy książce?
Nie mogłam opanować łez przy książce ,,Chłopiec, który nie miał dokąd pójść", kiedy zmarł najlepszy przyjaciel Tylera.

28. Ostatnia książka, której dałeś 10/10?
Ciężkie pytanie, ponieważ u mnie najlepszą ocena jest 6. Ostatnio był ,,Dwór cierni i róż".

29. Ulubiony tytuł?
,,Hopeless".

30. Ostatnio przeczytana książka?
,,Dwór cierni i róż".

31. Co teraz czytasz?
,,Drugi grób po lewej" Daryndy Jones.

32. Ostatnio obejrzany film na podstawie książki?
,,Igrzyska Śmierci: Kosogłos. Część 2."

33. Bohater książki z którym chciałbyś pogadać?
Magnus z ,,Darów Anioła". Uwielbiam go <3

34. Autor, z którym chcesz porozmawiać?
Sherrilyn Kenyon.

35. Ulubione jedzenie do czytania?
Nie mam. Kiedy czytam staram się nie przegryzać. 

36. Książkowy świat, w którym chciałbyś żyć?
Świat ,,Mrocznych Łowców". Chciałabym tam trafić i poznać bohaterów.

37. Kiedy ostatnio powąchałaś książkę?
Odbierając ,,Ugly love" w empiku w dniu premiery. 

38. Dziwne sposoby obrażania w książce?
Człeczyno.

39. Czy tworzysz własne teksty?
Kiedyś pisałam opowiadani, ale szybko traciłam nimi zainteresowanie.

40. Ulubiony magiczny przedmiot?
Różdżka <3

41. Twoje miejsce w drużynie qudditcha?
Sądzę, że dla mnie najlepsze byłoby miejsce na widowni :)

42. Nazwij piosenkę, którą łączysz z książką?
Nic mi nie przychodzi do głowy.

43. Ulubiony podryw na książkę?
Hahaha, nie mam takiego :)

44.Ile masz książek?
105 <3

45. Kogo tagujesz?
Każdego, kto chciałby zrobić ten tag u siebie.

Dziękuję za przeczytanie moich odpowiedzi. Niedługo na blogu pojawi się II tom Charley Davidson. A tymczasem żegnam się z Wami i pozdrawiam <#


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.