wtorek, 6 września 2016

Konkurs. Wygraj książkę Ewy Nowak pt. ,,Moja Ananke"...

Hej :)
Jak tam powrót do codziennych obowiązków po ciepłych, magicznych letnich dniach? Rozleniwiłam się przez te wakacje i nadszedł czas wziąć się do roboty w szkole, ale nie zapomniałam o Was. Ostatnio na blogu pojawiła się ankieta dotycząca kolejnej nagrody w konkursie i wybraliście ,,Moja Ananke" Ewy Nowak. Książka już czeka na swojego właściciela i bardzo się niecierpliwi aż ktoś się z nią zapozna. Zapraszam do wzięcia udziału w tym konkursie i życzę powodzenia!




Uwaga: można zgłosić się tylko raz!

Wzór zgłoszenia:

Zgłaszam się!
E-mail: ( tylko dla chętnych; w celu poinformowania o ewentualnej wygranej)
Obserwuję jako:
Lubię fanpage jako:
Udostępniam baner:
Komentuję post: (dodatkowy los)




Regulamin konkursu:
  1. Organizatorką konkursu jest autorka bloga Zaczytana w książkach.
  2. Sponsorem nagród jestem ja, Klaudia Aleksandra Grabowska, autorka bloga Zaczytana w książkach.
  3. Nagrodą w konkursie jest książka Ewy Nowak pt. ,,Moja Ananke"
  4. Konkurs trwa od 6 września 2016 do 6 października 2016. Zgłoszenia po terminie nie będą brane pod uwagę.
  5. Warunkiem uczestnictwa w rozdaniu jest zostanie publicznym obserwatorem bloga Zaczytana w książkach.
  6. By wziąć udział w konkursie należy polubić fanpage bloga: Zaczytana w książkach.
  7. Baner konkursowy należy umieścić w wybranym przez siebie miejscu, np. na blogu, Google+ lub Facebook'u.
  8. Wygrywa jedna osoba.
  9. Zwycięzca zostanie wybrany w drodze losowania.
  10. Należy posiadać adres korespondencyjny na terenie Polski. Przesyłki za granicę nie będą realizowane.
  11. Wyniki konkursu zostaną opublikowane w oddzielnym poście w ciągu siedmiu dni od zakończenia konkursu.
  12. W konkursie musi wziąć udział przynajmniej 15 osób. Inaczej zostanie on anulowany.
  13. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.).
  14. Autorka bloga zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w regulaminie w trakcie trwania konkursu.
  15. Wzięcie udziału w rozdaniu oznacza akceptację regulaminu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.