piątek, 15 lipca 2016

KREATYWNY TAG KSIĄŻKOWY

Witam.
Ostatnio na blogu pojawiają się same recenzje, więc postanowiłam zrobić Kreatywny Tag Książkowy. Nie przedłużając - zapraszam!

1. Książka, w której bohater/bohaterka ma kolorowe włosy.

Pierwsze pytanie i już problem. Musiałam się trochę zastanowić, popatrzeć na moje książki i znalazłam odpowiedź. Dez z ,,Dotyku" lubi eksperymentować z kolorem. Fioletowe, zielone itd. Zdecydowanie to jej się należy miejsce na podium, jeśli chodzi o te pytanie.


2. Książka, w której główny bohater/bohaterka potrafi śpiewać lub grać na jakimś instrumencie. 

Od razu na myśl mi przyszła Celaena Sardothien, która pięknie gra na fortepianie. W myślach widzę moment, kiedy grała dla Rowan'a i całkowicie go zauroczyła. Aelin ma piękny dar, który pozwala jej dzięki muzyce opowiadać o swoich emocjach.

3.  Książka, w której główny bohater/bohaterka się nie zakochał/a.
Jedyne książka, która mi przychodzi do głowy to ,,Przebudzenie" Kinga. Jamie Morton do samego końca był starym kawalerem. Spotykał się z kobietami, ale z żadną nie został na dłużej.

4. Książka, która jest oparta na motywie baśni lub bajki.


Mogę tu zaliczyć ,,Sagę księżycową'' Marissy Meyer, a jeśli mam podać jedną z jej książek to może ,,Scarlet" na motywie Czerwonego Kapturka. Uwielbiam książki tej autorki i mam nadzieję, że wydawnictwo wznowi ich wydawanie.

5. Książka, w której główny bohater/bohaterka jest buntownikiem.

Zdecydowanie Mare Barrow z ,,Czerwonej Królowej". Dziewczyna jest buntowniczką i zrobi wszystko, by uratować ludzi z nadzwyczajnymi zdolnościami oraz odbić tron.

6. Książka, w której główny bohater/bohaterka ma dziwne imię.
Tu od razu przychodzi mi na myśl Akinli z ,,Syreny". Nie wiem nawet jak je wymawiać. Co prawda ta historia jeszcze przede mną, ale mimo to czuję, że nie będę mogła się przyzwyczaić do tego imienia.

7. Książka o skomplikowanym tytule.


Nie mam pojęcia. Jeszcze się chyba z takim nie spotkałam.

8. Książka, która opowiada o kosmosie lub akcja dzieje się w nim.
,,W objęciach gwiazd" Oliwii Tybulewicz. Z niecierpliwością czekam na kontynuację przygód Ros. Akcja praktycznie cały czas dzieje się na statku kosmicznym, który zmierza do planety, która jest drugą szansą dla ludzkości.

9. Książka, po której postanowiłaś zmienić się na lepsze.


Tu mogę zaliczyć praktycznie wszystkie książki Sherrilyn Kenyon. Każda z nich w jakiś sposób do mnie trafia i za każdym razem po przeczytaniu pragnę odmienić swoje życie. Jej powieści zmieniają mój światopogląd. Może za przykład podam najnowszą powieść autorki ,,Born of Legend", która całkowicie mnie rozbiła.

10. Nominacje, jednak inne niż wszystkie. Liczba osób nominowanych do TAGu musi być wielokrotnością liczby dwa.


W takim razie do tego tagu nominuję:
Miasto Książek
Królewskie Recenzje.


Na dziś to już koniec. Niedługo na blogu pojawi się recenzja ,,Dziewczyny z ogrodu", którą można wygrać na moim blogu, do którego serdecznie zapraszam. Mam na koniec jeszcze prośbę - stworzyłam małą ankietę dotyczącą następnego konkursu i chciałabym prosić byście w niej zagłosowali. Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.