poniedziałek, 15 sierpnia 2016

#1 LBA

Witajcie :)

Zostałam nominowana do LBA przez Lexi z bloga Dobra córka zła i jako, że dziś nie pojawi się żadna recenzja, postanowiłam go wykonać. Dziękuję za nominację. Mam do Was jeszcze pytanie. Chcielibyście, żebym urządziła Book Tour? Będą chętni? Nie przedłużając. Zapraszam!


1.Wolisz posiadać książki, czy wypożyczać je z biblioteki?

Zdecydowanie posiadać. Uwielbiam mieć książki na własność. Wtedy mogę do nich powrócić, kiedy tylko chcę, a te z biblioteki trzeba oddać. Poza tym inaczej jest czytać powieść z prywatnej kolekcji. Można pozaznaczać cytaty, pozaginać kartki, codziennie ją podziwiać. Dla mnie właśnie te książki są najważniejsze!

2. Jaka książka sprawiła, że płakałaś?

Zawsze łzy spływają wodospadem, kiedy sięgam po książkę Casey Watson pt. ,,Chłopiec, który nie miał dokąd pójść". Pogrzeb przyjaciela Tylera był pełen smutku. Nigdy nie mogę przeczytać tego fragmentu, bez uronienia łzy.

3. Czy jest taka ekranizacja książki, która jest lepsza od powieści według Ciebie?

Jeszcze się z taką nie spotkałam. Wiele ekranizacji mi się podobało, ale żadna nie przebiła oryginału i nie sądzę, by kiedykolwiek miało to miejsce. Książka jest zawsze lepsza <3

4. Wolałabyś musieć do końca życia czytać tylko te książki, które masz w domu na półce, czy nigdy nie móc przeczytać żadnej z nich, a tylko z biblioteki lub pożyczone od znajomych?

Wybieram pierwszą wersję. Przeżyłabym bez biblioteki, ale bez moich książek już nie. Wolałabym czytać je w kółko i mieć świadomość, że po prostu są.

5. Jakie miejsce byłoby Twoim wymarzonym na wyjazd na wakacje?

Odkąd zaczęłam oglądać The Originals i zaczęłam swoją przygodę z książkami pani Kenyon moim marzeniem jest, by odwiedzić Nowy Orlean, a być może nawet w nim zamieszkać. Podoba mi się jego urok, magia, która wisi w powietrzu. Chciałabym przejść się po tajemniczych cmentarzyskach, odwiedzić sklepy pełne magicznych rzeczy i poznać ludzi, którzy tam mieszkają. 

6. Czy są jakieś seriale, które nałogowo oglądasz? Jeśli tak, to jaki?

Nie zliczę, ile razy obejrzałam odcinki iZombi. Mogę cały czas go oglądać i nigdy mi się nie znudzi. Drugim z takich seriali jest The Originals. 

7. Jakiego koloru jest większość grzbietów Twoich książek na półkach?

Praktycznie wszystkie są ciemne. Czerń, granat, brąz króluje na moim regale.

8. Jakie są Twoje ulubione stworzenia fantastyczne?

Jestem zakochana w elfach. Ten piękny, pełen tajemnic mały lud fascynuje mnie i zawsze, kiedy widzę książkę z nimi, muszę ją mieć. Uwielbiam również smoki. Chciałabym mieć własnego :)

9. Ile książek leży na Twojej półce czekając na przeczytanie?

Aż wstyd się przyznać! 53 pozycje czekają na swoją kolej.

10. Co Cię najbardziej pobudza do pisania na blogu?

Chęć wyrażenia swoich uczuć. Spodobało mi się dzielenie moimi myślami o książkach z innymi. Zauważyłam również, że dzięki temu poprawił się mój styl pisania. Czasami mi się nie chce nic robić, ale motywuję się i dzięki temu jestem potem z siebie zadowolona.

11. Jak myślisz, czy pisanie itp. na blogu jest dobrym pomysłem?

Tak, dzięki temu autorzy opowiadań mogą podzielić się z czytelnikami częścią siebie, a my poznajemy coraz to nowe historie. Sama nałogowo śledzę kilka blogów, czekając na kolejne rozdziały.

To, by było, na tyle. Nominuję dziewczyny z blogów:
Moje pytania:
  1. Jakie najbardziej lubisz okładki książek?
  2. Co znaczą dla ciebie książki?
  3. Jaka jest Twoja ulubiona seria?
  4. Kim jest Twoja książkowa miłość?
  5. Wolisz romanse, czy horrory?
  6. Ile działasz już w blogosferze?
  7. Jakie jest najgorsze imię książkowego bohatera?
  8. Co Cię denerwuje w powieściach?
  9. Kim jest Twój ulubiony pisarz?
  10. Jak zaczęła się Twoja przygoda z czytaniem?
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.