niedziela, 21 sierpnia 2016

#2 LBA

Hej :)
Zapraszam dziś Was na szybki post związany z moją nominacją do LBA, którą otrzymałam od Paulina z bloga Magic Books. Dziękuję za nominację. Nie przedłużająca, zapraszam do zapoznania się z moimi odpowiedziami.


1. Wolisz seriale czy filmy i dlaczego?

Niektóre filmy są naprawdę ciekawe i z chęcią je oglądam, ale chyba wolę seriale. Mam parę swoich ulubionych i nałogowo je pochłaniam. Od dwóch dni powtarza sobie trzeci sezon The Originals, który znów mnie obezwładnia. Więc tak, raczej wolę seriale. Dłużej mogę się cieszyć historią bohaterów, a wiem, że film nie wykorzystałby tego potencjału.

2. Jesteś w jakimś książkowym fandomie?

Żeby jeszcze był tylko jeden. Nie tak dawno temu czytałam ,,Dwór cierni i róż" i Rhysand zdobył moje serce. Więc póki co, najnowszą moją książkową miłością jest właśnie on i trzymam za niego kciuki, by znalazł kogoś, kto przegoni ciemność, która się za nim ciągnie.

3. Masz jakieś hobby, oprócz czytania?

Oczywiście, że tak. Najbardziej interesuje mnie pogłębianie wiedzy z zakresu starożytności. Uwielbiam poznawać religie, obyczaje związane z antykiem. Nałogowo oglądam iZombie oraz The Originals. Zawsze jestem chętna na poznanie jakiś ciekawostek związanych z literaturą, ale największą moją pasją są zwierzęta. Jestem w nich całkowicie zakochana i choć moje dwa małe potworki nie dają odetchnąć, to i tak nie wyobrażam sobie bez nich życia. Psy zawsze mi towarzyszyły i nigdy się to nie zmieni.

4. Ile czasu zajmuję Ci napisanie recenzji?

Zwykle, kiedy już skończę książkę, na drugi dzień zaczynam pisać recenzję. Nie robię tego na raz, ale co kilka godzin pojawiają się nowe akapity. W ciągu jednej doby powstaje opinia, a małe przerwy pomagają mi bardziej szczegółowo opracować całość.

5. Jaki jest twój ulubiony owoc?

Nie ma takiego. Próbuję różnych owoców, ale jeszcze żaden nie podbił mojego serca. Wolę czekoladę :)

6. Lubisz czytać fanfiction?

Tak, tak, tak i jeszcze raz... tak! Mam taki jeden ulubiony o mojej ukochanej parze, czyli Magnusie i Alecu z ,,darów Anioła" i czas do kolejnego rozdziału jest dla mnie męczarnią. Nie sądziłam, że tak bardzo mnie zachwyci, ale autorka bloga http://malecmagnusalec.blogspot.com/ wie, co robi i potrafi grać na emocjach.

Nominacje:

Pytania:
  1. Wybierz dwie swoje książkowe miłości. Teraz wyobraź sobie, że wiszą nad przepaścią wulkanu, a ty możesz uratować tylko jedną z nich. Kto to będzie?
  2. Która powieść kojarzy Ci się ze słońcem?
  3. Jaki jest Twój ulubiony film oraz aktor?
  4. Co sądzisz o ręcznie robionych zakładkach?
  5. Weź w rękę dowolną książkę. Zamknij oczy i otwórz na wylosowanej stronie. Pierwsze imię, które wpadnie Ci w oczy, należy do osoby, która zabierze Cię na narty w lato i to w dodatku po chodniku. Kto to będzie?
  6. Masz jakieś zwierzątko?
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon stworzony z przez Blokotka. Wszelkie prawa zastrzeżone.